Bloggen öppnar upp horisonten

Har du funderat på att blogga? Mitt råd, efter bara några veckor med egen blogg, är följande: Sätt igång idag. Öppna ett konto och skriv.

Detta har hänt mig tack vare bloggen:

  • Jag samlar mina tankar och bearbetar dem när jag skriver.
  • När det händer något dramatiskt i livet blir bloggen min egen terapi. Jag kan skriva av mig.
  • Bloggen har öppnat möjligheten att få kontakt med vänner, före detta kollegor och samarbetspartner som jag i ekorrhjulets eviga snurrande inte tagit mig tid att ta kontakt med. Nu blir det naturligt att återuppta kontakten.
  • Nya möjligheter öppnar sig tack vare att jag har kommit i kontakt med nya spännande personer och företag.
  • Dessutom har jag fått ett bonusresultat: Mitt LinkedIn-konto har uppmärksammats mycket mer tack vare bloggen.
Att blogga har blivit lite som att säga; ”Sesam öppna dig”. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Varför heter bloggen Anahita Sthlm?

Nu finns det även en Faceboksida för Anahita Sthlm

Världens bästa människa