Hur vet jag att det är dags att satsa på export i webshopen?

Jag tror att det är svårt att veta att det är dags att satsa marknader utanför Sverige. Senaste veckorna har jag fått förfrågningar från Holland, Norge och Finland. Hemsidan är på svenska och jag har inte förberett någon engelsk version. När holländarna anstränger sig för att förstå svenska så är det väl bara att köra. Anpassningarna får göras under tiden i mån av tid. Prisuppgifter för frakt kör jag via e-post och betalning via hederlig gammal faktura. Hippocanis ska stå för personlig shopping och det gör vi verkligen. Nu kör vi!
Är du nyfiken? Här hittar du webshopen www.hippocanis.comwww.hippocanis.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Varför heter bloggen Anahita Sthlm?

Nu finns det även en Faceboksida för Anahita Sthlm

Världens bästa människa