Roliga nyheter

Där någonstans i horisonten försvinner solen ner för att åter vandra upp dagen efter. Ja, snart hoppas jag kunna avslöja roliga nyheter, just nu befinner sig processen i ett spännande skede och jag hoppas att jag kan avslöja vad som är på gång när vårsolen stiger upp.
Idag fick jag en kick efter ett telefonsamtal med en leverantör. Det är så härligtvatt jobba med personer som vill att det går bra för mig och min webshop Hippocanis.
Ni som läst mina tidigare inlägg om Sören kan jag berätta att jag har avpolletterat hans företag. Så skönt. Mitt tips: se över din ryggsäck och gör dig av med leverantörer och samarbetspartner som tar energi och kostar pengar. Arbeta med företag som vill jobba med dig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Varför heter bloggen Anahita Sthlm?

Nu finns det även en Faceboksida för Anahita Sthlm

Världens bästa människa