Världens bästa kunder

Saknar du inte arbetskamrater? Den frågan fick jag häromdagen från en vän. ”Nej”, svarade jag snabbt. Visst är det kul med bra kollegor men jag har så många samarbetspartner som jag jobbar nära så jag saknar inte den dagliga kontakten med arbetskollegor. Och så har jag världens bästa kunder. I går hade jag private shopping i Hippocanis showroom på Antuna gård norr om Stockholm. När jag kom hem sent och hade satt mig i soffan kände jag att jag är privilegierad. Jag tycker att det är fantastiskt kul att umgås med mina kunder, jag kan bidra med min kunskap och jag får lära mig en massa nytt. Go´ fika och härligt umgänge det gör min dag. Vart välkommen förbi om du vill träffas. Boka in en träff på info@hippocanis.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Varför heter bloggen Anahita Sthlm?

Nu finns det även en Faceboksida för Anahita Sthlm

Världens bästa människa