Budskap och paketering


Vissa får ångest när de ser en tom sida, en tom lastbilssida eller tom Power point-presentation. Själv ser jag jag bara möjligheter. Skriver jag ett bra budskap och paketerar det snyggt så leder till att mina kunder ökar sin försäljning. Det är min morot. 

Ikväll har jag gått igenom tidigare uppdrag jag har haft. När jag var kommunikationschef på Hästnäringens Nationella Stiftelse var jag ansvarig för den första varumärkesplattformen för den svenskafödda hästen, ett samarbete mellan åtta organisationer. 

Vill du komma i kontakt med mig?
Du når mig på 08 84 47 64 eller mobilen 070 527 52 48.
E-post: anahitaarai@gmail.com


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Varför heter bloggen Anahita Sthlm?

Nu finns det även en Faceboksida för Anahita Sthlm

Är konturerna lite luddiga fortfarande?