Erbjudande till dig som är på jakt efter bra produktbilder



Hur får jag till bra produktbilder tilll webshopen och bilder till sociala medier? Jag får ofta den frågan. Många vill ha hjälp och tror att jag har en trollspö som gör att bilderna blir bra. Som med allt så gäller det att träna och ha en plan.
Du måste veta vad kunden ska göra när han eller hon har sett din bild? Eller vill du stärka ditt varumärke? Då ska du mer tänka på vilken känsla du vill förmedla i bilden.
Läs även mer och ser fler bilder på vår sida på Facebook. 
Jag har gått många fotokurser och lärt mig framkalla fotografier i mörkrum. När jag gick på gymnasiet ville jag bli fotograf, men det föll på att jag inte tyckte att det var tillräckligt roliga att stå hela dagar i mörkrum. Jag gillade att vara ute och fotografera.
Jag har jobbat som journalist i många år och tog då ofta egna bilder till mina reportage, jag fotograferade pressbilder när jag jobbade på UR, jag har arbetat som kommuikationschef och köpt in bilder och även tagit en hel del själv när budgeten inte räckte till. Idag tar jag produktbilder till min webshop Hippocanis

Anlita Anahita Sthlm för fotouppdrag
Jag får ofta frågan om jag kan hjälpa till och ta produktbilder eller bilder till webshopen. Jag har en handfull företagskunder som anlitar mig. Vill du ha hjälp? Kontakta mig så tar jag fram en offert. I januari och februari har jag specialpris till nya kunder. Du når Anahita Sthlm via e-post anahitaarai @ gmail.com eller mobil 070 527 52 48.

Vill du själv bli bättre på att ta bilder?
Anlita Anahita Sthlm som ett stöd och bollplank, du kommer att lära dig en massa och dina bilder kommer att bli bättre.
I januari och februari har jag ett erbjudande för dig som foograferar själv men känner att du behöver hjälp. För 1600 kr plus moms får du bildcoachning i fyra veckor. Två videomöten eller telefonmöten ingår och bilderna du publicerar under månaden får du feed back på. Du kommer få många förslag på hur du förbättra dina bilder. Om du inte vill publicera dina bilder så får du mejla dem till mig.   
Du behöver inte ha någon systemkamera, en bra mobilkamera räcker. Hör av dig om du vill veta mer. E-post anahitaarai @ gmail.com eller mobil 070 527 52 48.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Varför heter bloggen Anahita Sthlm?

Nu finns det även en Faceboksida för Anahita Sthlm

Är konturerna lite luddiga fortfarande?