När krösus bygger sitt varumärke

Ja var ska jag börja. Jag har börjat se över kostnaderna i mitt företag för att rusta för sämre tider nu när världen ställs upp och ner på gå grund av covid-19. När jag kontaktade det företag som jag idag har för bokföring så kunde de absolut inte tänka sig att hjälpa mig med att få ner kostnaderna, jag kontaktade en konkurrent och jag fick samma svar. Det de säljer är molntjänster och som företagare behöver du sköta din bokföring på ett eller annat sätt.
Om dessa molntjänstar hade hjälpt kunderna så att företagen kommer på fötter så skulle de ha kvar sina kunder och eventuellt få fler kunder i framtiden. Men nej, här ska vi inte hjälpa till. Vi kör på som om ingeting har hänt. Ingen tänker på sitt varumärke och hur man i kristider med enkla medel kan bygga varumärke och sedan gasa när vi kommit ut på andra sidan. Ett av företagen gjorde en vinst på 183 miljoner och det andra en vinst på 102 miljoner.

Kommentarer

  1. caroline18@champlin.com lösenord: caroline7793h3
    kgorczany@windler.info lösenord: kgorczany7237
    okuneva.daniela@vonrueden.com lösenord: 27934madisyn
    gaylord.madisyn@dietrich.org lösenord: lordsky2882
    ldickens@hickle.biz lösenord: chickenengland7263
    grady.lura@schaefer.com lösenord: gradymiura27
    burnice.abernathy@hirthe.org lösenord: burnicenikki11
    marcia13@bartoletti.org lösenord: marcianolucky67
    dooley.benedict@sauer.com lösenord: dooleychick6599
    hpfannerstill@reichel.com lösenord: playboyrich98

    Alla PayPal-konton är gratis med pengarna framför allt fortfarande aktiva, om du inte kan logga in kan lösenordet ha ändrats av andra besökare, för att få de senaste PayPal-hackuppdateringarna, vänligen bokmärka den här webbplatsen. Telegram: @Anonymous_Ccs

    Taggar
    Läckt PayPal, Läckt PayPal 2020, Läckat PayPal-konto
    Kontakta Frank Carlos via e-post: atmgeniuslinks@gmail.com
    WhatsApp: + 1-713-389-6778 / Telegram: @Anonymous_Ccs

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Varför heter bloggen Anahita Sthlm?

Nu finns det även en Faceboksida för Anahita Sthlm

Är konturerna lite luddiga fortfarande?