Minnesstund för Stefan Johanson



Idag torsdag var det en minnesstund på Solvalla för min tidigare chef Stefan Johansonsom som var VD på Hästnäringens Nationella Stiftelse. Jag har skrivit om honom i ett tidigare blogginlägg som du kan läsa här. 
Det var fint, sorgligt och tungt allt på en gång. Några tal berörde mig mer än andra. Jag tänkte att jag skulle komma ihåg de fina citaten men de är tyvärr som bortblåsta. 
Efter ceremonin vad det middag, en buffet med olika tapasrätter. Stefan hade gillat både maten och vinerna. 
Det känns som om Stefan vigde sitt liv åt jobbet och var nöjd med det. Han gillade att bygga strukturer och samarbeten. Att vårda och ta hand om hans arv inom hästnäringen blir inte lätt. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Varför heter bloggen Anahita Sthlm?

Nu finns det även en Faceboksida för Anahita Sthlm

Världens bästa människa